نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

اقدام پارلمان اروپا نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم دارد

آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با محکوم نمودن اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، گفت: این کار پارلمان اروپا نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم دارد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۲۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،   آیت الله صفایی بوشهری ضمن محکوم نمودن اقدام پارلمان اروپا، اظهار کرد: سپاه عزیز و گران‌قدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نهاد انقلابی و رسمی و یکی از ارکان مهم نظام دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این کار پارلمان اروپا نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم دارد، افزود: در منطقه تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم به ویژه داعش، سپاه قدس و سپاه عزیز بوده و این نشان از فشار روحی و سیاسی بر غرب است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این کار پارلمان اروپا به دلیل عدم توفیق و موفقیت دشمنان در اغتشاشات اخیر بوده که عامل اصلی این شکست شان را سپاه می‌دانند.

وی افزود: امریکا اروپا، رژیم اشغالگر قدس و کشور‌های مرتجع منطقه دارای یک تاریخی بسیار جنایت بار و خیانت‌کار هستند و لذا «تُعرَفُ الاشیاءُ باضدادها» هستند بدین مفهوم که هر چیزی که آن‌ها محکوم کنند بدانید که درست است و هر چه که آن‌ها تأیید کنند بدانید که اوضاع آن خراب است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: غرب هر چه توان داشته باشد و برای خاموش کردن نور مقاومت بگذارد، قطعاً این نور مؤید به انوار الهی است و به نتیجه نخواهد رسید و نتیجه عکس خواهد داد.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار کرد: جامعه روحانیت استان بوشهر این اقدام پارلمان اروپا را محکوم می‌کند و حمایت مردم عزیز ایران، استان ولایتمدار بوشهر و روحانیت را از سپاه اعلام می‌کنیم.

 

/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار