خبرهای داغ:

رسانه بزرگترین یگان رزم جنگ ترکیبی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بین اینکه در جنگ امروز رسانه پشتیبان نیست بلکه خودش یگان رزم است، گفت: رسانه بزرگترین یگان رزم این جنگ است و در راس این رسانه‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که باید یک تنه جلوی امپراطوری رسانه دنیا بایستد
کد خبر: ۹۴۸۴۵۱۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان اظهار کرد: ایران در این چهل و سه سال همیشه با مدل‌های مختلف درگیر جنگ با استکبار جهانی بوده است و الان هم دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه کشورمان آغاز کرده است.

وی افزود: در این سال‌‌ها بزرگ ترین دفاعی که داشتیم دفاع مقدس بود که در آن دفاع مقدس، رسانه بالاخص صدا و سیما یکی از رده‌های پشتیبانی کننده بود.

جانثاری تصریح کرد: در جنگ امروز رسانه پشتیبان نیست بلکه خودش یگان رزم است، رسانه بزرگترین یگان رزم این جنگ است و در راس این رسانه‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که باید یک تنه جلوی امپراطوری رسانه دنیا بایستد و این کاری است بسیار مشکل که نیاز به انسان‌های با انگیزه دارد، افسران و سربازان قابلی نیاز دارد که هم خودشان مفهوم این جنگ را بفهمند و هم بتوانند تمام ظرفیت ها را بسیج کنند که بر دشمن فائق بیایند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تاکید کرد: امروز حمایت از صدا و سیما و مجموعه رسانه‌ها به عنوان نوک پیکان حملات دشمن از ضروریات است و باید به آن اهمیت داده شود.

وی با اشاره به تقویت صدا و سیما بیان داشت: حمایت از صدا وسیما و رسانه یک راهبرد است که اگر مورد حمایت قرار نگیرد دشمن ما را از پای در می آورد؛ زیرا دشمن با همین رسانه توطئه هایش را عملیاتی می‌کند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار