خبرهای داغ:
با تجلیل از رده‌های برتر سپاه و بسیج؛

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر همدان برگزار شد

همدان-آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تجلیل از ره‌های برتر سپاه و بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۵۰۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان پایگاه‌ها، بسیجیان و پایوران سپاه انصارالحسین(ع) با معرفی و تجلیل از رده‌های برتر سپاه و بسیج در سالن شهید شهبازی سپاه استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان(ع) استان همدان در این مراسم با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ اظهار کرد: طی این عملیات همه استان‌ها و از جمله استان همدان نقش‌آفرینی کردند و اگر بر این باور هستیم که شلمچه قطعه‌ای از بهشت است به دلیل وجود هزاران شهیدی است که طی این عملیات تقدیم نظام و انقلاب شد.

سردار مظاهر مجیدی با تبیین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر سپاه همدان و تقدیر از رده‌های مختلف سپاه و بسیج در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، به نقش آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: امروز بسیج در همه اثر عرصه‌ها نقش‌آفرینی و اثربخشی خود را داشته  و داوطلبانه برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز بسیج در تمام عرصه‌ها تلاش و کار خود را انجام می‌دهد که نمونه بارز آن تهیه ۱۱ سری جهیزیه کامل برای زوج‌های نیازمند به ارزش یک میلیارد تومان در یک روستای دور افتاده توسط فرمانده پایگاه بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیج در همه عرصه‌ها داوطلبانه و مخلصانه تلاش و ایفای نقش می‌کند، تصریح کرد: اگر بعد از فتنه‌های اخیر، امروز در استان آرامش است، نشان از زحمات بسیجیان و پاسداران است که جانانه تلاش و کوشش داشتند و توانستیم امنیت نسبی را در استان فراهیم کنیم که جای تقدیر دارد.

وی به اولویت‌ها و مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده اشاره و عنوان کرد: شبکه مدیریتی بسیج، ارتقاء سطح پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان، تحقق جذب حداکثری نیروی بسیج در پایگاه‌های مقاومت، تحقق محله اسلامی، جذب و سازماندهی، فعال کردن گردان‌ها و قرارگاه‌ها، وضعیت سنجی اقشار، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از جمله این اولویت‌ها است.

در ادامه این مراسم نیز مسئولین منتخب جشنواره گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در رده مربوطه خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار