استاندار مرکزی مطرح کرد

دهه فجر فرصتی مناسبت برای جهاد تبیین/تلاش دشمن برای انحراف افکار نوجوانان

استاندار مرکزی گفت: باتوجه به منویات رهبر انقلاب می‌ توان از دهه فجر به عنوان بهار جهاد تبیین و بصیرت افزایی نام برد زیرا این ایام فرصتی برای تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت بصیرت‌ افزایی به نسل جوان است.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۳۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزداد مخلص الائمه، استاندار مرکزی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف گفت: فضای مجازی رویکرد رسانه ای را تغییر داده است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ ها موظف به اطلاع‌ رسانی درست از اقدامات خود هستند؛ اطلاع رسانی دقیق، شفاف، به موقع و صحیح از اقدامات و دستاوردها هر سازمان در آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت افکار عمومی نقش مهمی دارد.

استاندار مرکزی به نقش سوادرسانه در آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه اشاره و تصریح کرد: اگر مدیران و روابط عمومی دستگاه ها به سوادرسانه آشنا باشند، می توانند بسیاری از ابهاماتی را که از سوی رسانه‌ های معاند مطرح می شود و باورهای مردم و ارزش‌ های جامعه را تحت تأثیر قرار می دهند را با اطلاع‌ رسانی دقیق پاسخ بدهند.

مخلص الائمه با اشاره ه در پیش بودن ایام الله دهه فجر بیان کرد: جشن‌ های دهه فجر امسال باید متفاوت‌ تر و باشکوه‌ تر از سال‌ های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در جامعه تبیین شود.

وی افزود: باتوجه به منویات رهبر انقلاب می‌ توان از دهه فجر به عنوان بهار جهاد تبیین و بصیرت افزایی نام برد زیرا این ایام فرصتی برای تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت بصیرت‌ افزایی به نسل جوان است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌ های دشمنان در حوادث ماه‌ های اخیر، ناامیدکردن جوانان و نوجوانان نسبت به انقلاب و نظام است لذا باید به صورت ویژه برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها