خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

خون شهدای ما توطئه دشمنان را خنثی کرده است

همدان- استاندار همدان گفت: اعتقاد ما این است که دشمنان از هر راهی ورود پیدا می‌کنند اما این خون شهدای ما است که این توطئه‌ها را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۲۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دومین جلسه دبیران کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره شهدا که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، سردار آزادی و برخی مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا عزیزترین، ارزشمندترین و گرانقدرترین عزیزانی هستند که تقدیم کردیم و بعد از اسلام این شهدا برای ما باارزش هستند.

وی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص یاد و نام شهدا که کمتر از آن نیست که یاد و نام آن‌ها را گرامی بداریم، افزود: آنچه که ما امروز وظیفه داریم این است که این کنگره در ابعاد مختلف در کمیته‌های ۲۳ گانه به احسن وجه برگزار شود.

استاندار همدان گفت: اعتقاد ما این است که دشمنان از هر راهی ورود پیدا می‌کنند، اما این خون شهدای ما است که این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی ابراز کرد: با حضور پربرکت ۸ هزار شهید گرانقدر استان همدان ۱۱ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای کنگره به استان تعلق گرفته است که تاکنون ۴ میلیارد آن اختصاص داده شده و از محل اعتبارات ریاست جمهوری ۵ میلیارد تومان برای امور فرهنگی اختصاص داده شده که مبلغی از آن برای اردوگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

*امروز حلقه مفقوده جامعه ما مشکلات فرهنگی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: امروز حلقه مفقوده جامعه ما مشکلات فرهنگی است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تأکید خاصی روی این مسئله دارند.

حمیدرضا حاجی بابایی خاطرنشان کرد: ما هیچ راهی نداریم جز اینکه انقلاب خود را بشناسانیم و باید جایگاه انقلاب را بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار