خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۷ امام حسین)علیه السلام( انجام شد:

تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان توسط در روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)

به مناسبت روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با حضور کلیه نیروهای رسمی و بسیجیان گردان۱۰۷ امام حسین)علیه السلام( در محل گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۳۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)،  به مناسبت روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) تهیه و توزیع  غذای گرم بین نیازمندان با حضور کلیه نیروهای رسمی و بسیجیان گردان۱۰۷ امام حسین)علیه السلام( در محل گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۷ امام حسین علیه السلام گفت: به همت جوانان و نوجوانان مؤمن بسیجی این گردان همزمان با میلاد با سعادت عصاره خلقت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) طرح اطعام علوی و فاطمی صورت پذیرفت که انشالله مورد پذیرش خدای متعال  قرار گرفته باشد.

این فرمانده افزود: بسیجیان بارها در صحنه های حساس و پرخطر با حضور خود نقشه های دشمن را نقش برآب نموده اند و در عرصه های مختلف دفاعی امنیتی ؛فرهنگی  و حاضر بوده اند  در مقابل جنگ ترکیبی دشمن پیروز مندانه وظیفه خود را انجام داده اند وامروز با طرح های مختلف همچون طرح های کمک مومنانه و اطعام نیازمندان و...در عرصه اقتصادی نیز به مقابله با دشمن پرداخته اند .

وی در پایان خاطر نشان کرد:  انشالله طرح اطعام فقرا و نیازمندان به صورت مداوم ادامه داشته و خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها