خبرهای داغ:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با صدور بیانیه ای اقدام سخیف نشریه ای فرانسوی را محکوم کرد

رضا عباسی بختیاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه طی بیانیه ای اقدام سخیف نشریه فرانسوی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۷۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، رضا عباسی بختیاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه طی بیانیه ای اقدام سخیف نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

و لقد استهزی برسل من قبلک فاملیت للذین کفروا ثم اخذتهم فکیف کان عقاب

به کسانی که کافر شده بودند مهلت دادیم،آنگاه آنان را به کیفر گرفتم پس چگونه بود کیفر من

بار دیگر نشریه سخیف فرانسوی بعد از توهین ها به دین اسلام و حضرت محمد(ص) این بار اقدام وقیحانه ای انجام داد که نشانی از عدم پایبندی به حقوق بشر و مخالفت با روح آزادی واقعی از سوی این کشور غربی است.

مدیران دولت فرانسه در شرایطی با ادعای آزادی بیان از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم(ص) و مرجعیت شیعه حمایت می کنند که هرگونه تحقیق و اظهار نظر بی طرفانه در مورد هلوکاست را جرم انگاری کرده و هر پژوهشگری را که با استناد به منابع و مستندات معتبر تاریخی نظریه علمی خود مبنی بر دروغین بودن هلوکاست را بیان می کنند،مجرم می شمارند و کیفر می دهند.

این اقدام طبق اصول آزادی بیان،قابل توجیه نیست بلکه هتک حرمت شخصیت ها و ملت ها و راه اندازی کارزار ناسزاگویی،دروغ پراکنی و نفرت افکنی مصداق بارز نقص حقوق بشر می باشد.

اقدام هتاکانه و بی شرمانه و جاهلانه نشریه فرانسوی و اصرار این نشریه بر ادامه اهانت ها و حرمت شکنی بر ضد اسلام و شخصیت های اسلامی،بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت  را نشان داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه،تشکل های اساتید و دانشجویان و بسیج دانشجویی این دانشگاه همراه با ملت فهیم ایران این اقدام شنیع را شدیدا محکوم کرده و انزجار خویش را اعلام می نماییم و از جامعه بین المللی در مقابله با این حرکات مذبوحانه برخورد جدی و قاطعانه را انتظار خواهد داشت.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار