خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین شهر:

حضرت فاطمه(س) بهترین الگوی سبک زندگی بشریت است.

امام جمعه شاهین شهر گفت:ویژگی های رفتاری ائمه معصومین (س)به ویژه دخت نبی مکرم اسلام باید سرمشق همه ما باشد.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۶۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شاهین شهر با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت:حضرت فاطمه(س) علاوه بر اینکه الگوی زنان مسلمان است باید به عنوان الگوی بشریت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:در دین مبین اسلام جایگاه فاخر و شخصیت متعالی برای زنان در نظر گرفته و بانوان می توانند در همه عرصه ها به کمال  برسند و نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام هاشمی تصرح کرد:افرادی که شعار زن زندگی آزادی به زبان می آوردند دلشان برای آزادی و  زنان نمی سوزد بلکه آنها به دنبال منافع غرض ورزانه خود هستند،این افراد نه تنها خدمتی به زنان نمی کنند بلکه به آنان خیانت می کند.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر تبلیغات گسترده دشمن علیه خانواده و زنان کشورمان گفت:این تبلیغات مسموم و آلوده هرگز نمی تواند جامعه اسلامی ما را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد:حجاب به معنای گوشه نشینی و خانه نشینی زنان نیست،بلکه در دین اسلام هیچگاه حجاب مانعی برای نقش آفرینی زنان در امور جامعه نبوده و نیست.

امام جمعه شاهین شهردر پایان  با اشاره به توهین نشریه فرانسویی به ساحت مرجعیت شیعه گفت:کشور فرانسه در تاریخ ننگین خود چیزی جز جنایت علیه بشریت نداشته و این کشور مهد بی فرهنگی و استبداد است.و با همکاری صهیونست ها در تلاش هست که به هر بهانه ای به مقدسات دین مبین اسلام توهین کند که به توفیق الهی مردم با بصیرت شاهین شهر همزمان با اقصی نقاط کشور با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها