خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

شهید گمنامی که در سپاه استان مدفون شد، مسئولیتمان را چند برابر می کند

این شهید بزرگوار ما را در اتاق هایمان نظاره می کند و ما در برابر شهدا مسئولیت بسیار بزرگی داریم.
کد خبر: ۹۴۸۲۸۶۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام در ستاد سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: تبریک و تسلیت عرض می‌کنم خدمت همه عزیزان به واسطه اینکه امروز یک میهمان عزیز و گرانقدری را استقبال کردیم.
وی افزود: برکت وجود شهدا برای سپاه و بسیج و انقلاب از ابتدای انقلاب تا امروز جاری و ساری بوده است و بحمدالله این برکت امروز شامل حال همه ما شد و این میهمان عزیزی که قرار است از امروز در جوارش قرار بگیریم انشاالله یک برکت ویژه‌ای را برای سپاه و بسیج استان خواهد داشت.
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: ما از امروز یک مسئولیت ویژه تری داریم، تا امروز شهدای عزیزی که از این یگان به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و به شهادت رسیدند یا جانباز یا اسیر شدند، یک سری مسئولیت را بر روی دوش ما گذاشته گذاشتند که باید خیلی خوب آن وظایف را انجام بدهیم، اما از امروز که این شهید بزرگوار در این مکان مقدس می‌آرمد و ما در جوار این شهید بزرگوار هستیم، مسئولیتمان چند برابر خواهد شد.
وی تأکید کرد: بسیاری از شهدای عزیز ما در وصیتنامه هایشان ما را سفارش به نماز، تقوای الهی، حجاب، غیرت و ولایت فقیه کردند بنابراین این چند سفارشی که همه شهدای ما به ما داشتند را باید به صورت ویژه‌تر نسبت به خودمان داشته باشیم چراکه این شهید بزرگوار ما را در اتاق هایمان نظاره می‌کند و ما در برابر شهدا مسئولیت بسیار بزرگی داریم.
در این مراسم یک شهید گمنام که در منطقه شلمچه تفحص شده بود طی مراسمی در ستاد سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دفن شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار