خبرهای داغ:

از برگزاری گشت محله محور تا مراسم معرفی کتاب در شهرستان سرخه

همزمان با دهه بصیرت و مقاومت گشت محله محور بسیج و محفل انس با کتاب به همت پایگاه های مقاومت بسیج روستا افتر در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۳۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی عملیات گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت قمربنی هاشم (ع) افتر با حضور فرمانده و اعضای شورای پایگاه در روستا برگزار شد.

حمید حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام می شود و بسیجیان همیشه در این مسیر یاریگر ما هستند.

او افزود: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر در ادامه اضافه کرد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء و افزایش امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسیار زیادی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد

همچنین به همین مناسبت مراسم معرفی کتاب توسط کارگروه فرهنگی و علمی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) این روستا برگزار شد.

فعالیت مجازی فرهنگی و علمی پایگاه با محوریت شهید سلیمانی از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها