خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

امروز الگوها باید تببین شوند

استاد حوزه گفت: امروز در جهاد تببین باید فرصت را روی الگوهایی بگذاریم که مبانی را تببین کرده اند. امروز همه وظیفه داریم الگوها را به نسل بعدی برسانیم، اگر منتقل نکنیم، جای جلاد و شهید عوض می شود.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۶۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و محفل وفات حضرت ام البنین (س) همراه با پنجمین محفل تکریم مادران و همسران شهدا همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم قاسم پور استاد حوزه در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه برگزار شد.

این برنامه در جمع مسئولین شهرستان سرخه با حضور خانواده شهید سروری راد (شهید مدافع امنیت) با میزبانی شهید گمنام اجرای سرود به همت و همکاری هیئت عشاق الحسین (ع) شهرستان، حوزه مقاومت بسیج کوثر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه و بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخه اجرا شد.

گفتنی است برپایی ایستگاه نقاشی و پویش نقاشی جان فدا از حاشیه های این مراسم بود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم پور در جمع خانواده های معظم شهدا با بیان اینکه خداوند در قرآن مثال هایی را بیان می کند اظهار کرد: حضرت ام البنین (س) خصایص والایی دارند که خصایص ایشان کلمه طیبه است.

او افزود: امروز ما در تقابل تمدنی با تمدن غرب هستیم. امروز در نقطه ای قزار داریم که پیامبر اسلام (ص) فرمودند: کل حق در برابر کل باطل است. کل حق در پزچم جمهوری اسلامی ایران و کل باطل در استکبار خلاصه می شود.

استاد حوزه در ادامه اضافه کرد: در این تقابل نقطه هدف، تقابل در الگوسازی است. اگر جبهه حق بتواند الگوهای خود را به طور کامل ارائه دهد و یا اینکه جبهه باطل بتواند الگوهای توهمی خود را به خورد ما دهد، هرکدام غلبه کنند، جریان غلبه کرده است.

قاسم پور تصریح کرد: امروز در جهاد تببین باید فرصت را روی الگوهایی بگذاریم که مبانی را تببین کرده اند. امروز همه وظیفه داریم الگوها را به نسل بعدی برسانیم، اگر منتقل نکنیم، جای جلاد و شهید عوض می شود. الگوها باید تببین شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از مادران و همسران شهدا با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

همچنین وداع خانواده های شهدا با پیکر شهید گمنام زینت بخش این محفل بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها