خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

جهاد تبیین می تواند جنگ روایت های دشمنان را خنثی کند

پانزدهمین مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،فرمانده فراجا شاهین شهر،رئیس شورای شهر شاهین شهر،معاون فرماندار و مسئولان اقشار بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۳۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، پانزدهمین مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،فرمانده فراجا شاهین شهر،رئیس شورای شهر شاهین شهر،معاون فرماندار و مسئولان اقشار بسیج برگزار شد.

غلامرضایی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین گفت:اگر مسائل مختلف کشور و منطقه را به خوبی تبیین می کردیم اوضاع خیلی بهتر از این بود.

وی ادامه داد:در مقابل تحریف و دروغگویی دشمن،تبیین لازم است که حقایق برای مردم روشن شود.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سه دلیل ضرورت جهاد تبیین گفت:تغییر نسل،تغییر شرایط و جابه جایی ارزش ها باعث شد که پی به اهمیت جهاد تبیین ببریم.

غلامرضایی اظهار داشت:اولین پرچم دار جهاد تبیین حضرت زهرا سلام الله علیها بودند که به علت انحراف امت پیامبر(ص) سکوت نکردند و چهره به چهره به روشنگری مهاجر و انصار پرداختند.

غلامرضایی با تاکید بر جنگ ترکیبی دشمنان بر علیه ملت ایران گفت:شگرد دشمن علیه نظام جموری اسلامی عوض شده و دیگر جنگ نظامی علیه ما متصور نیست،اما با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به صورت شبانه روزی به دروغ پردازی و دشمنی می پردازند تا ذهن و فکر جوانان و نوجوانان کشور ار تغییر دهند و آنان را از آینده نا امید کنند.

وی در پایان تصریح کرد:وظیفه همه ما در شرایط کنونی بصیرت افزایی،خدمت به مردم،افزایش سواد رسانه،جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر است

ارسال نظرات
پر بیننده ها