امام جمعه بخش گل تپه:

شهید سلیمانی یک معیار است

 همدان-امام جمعه بخش گل تپه گفت: شهید سلیمانی یک معیار است و ما باید ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۵۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عبدالحسین راثی در سومین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نشست بصیرت افزایی حوزه مقاومت امام خامنه‌ای گل تپه با اشاره به ویژگی‌های برجسته‌ سردار سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک معیار است و ما باید ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

وی افزود: فرمان‌پذیری او از ولایت فقیه و مردمی بودن یکی از ویژگی‌های این شهید است که این ویژگی‌ها باید برای بسیاری از مسئولین ما الگو و معیار باشد و همین خصیصه خود می‌تواند دلیل عزیز بودن حاج قاسم در بین عموم باشد.

امام جمعه بخش گل تپه اضافه کرد: از دیگر خصیصه اخلاقی این سردار بزرگ می‌توانيم به اخلاص ایشان اشاره کنیم چراکه هر کس مخلص باشد و برای رضای خدا کار کند در این مسیر رستگار خواهد شد، اگر ما بخواهیم همانند حاج قاسم زندگی خود را سپری کنیم باید خلوص نیت داشته و برای رضای خدا کار انجام دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت امام خامنه‌ای گل تپه نیز در پایان از پایگاه‌های مقاومت بسیج که اقدام به برگزاری سلسله نشست‌‌های جهاد تبیین و یادواره شهدا و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای معرفی و ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت در جامعه کرده‌اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار