فرمانده انتظامی شهرستان زرند

تعامل اصناف و نیروی انتظامی عامل مهّم در توسعه بستر اقتصادی است

اصناف و بازاریان امروز در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی ،حضور تاثیرگذاری دارند و سهم عمده ای در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف می توانند ایفا کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۰۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:جلسه تعاملی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با اصناف
با حضور سرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان زرندبه همراه رئیس پلیس اطلاعات واماکن با اعضای هیات مدیره اتاق اصناف شهرستان وجمعی ازاصناف وبازاریان، برگزارگردید
در این نشست سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند ضمن تبریک وتسلیت گرامیداشت سومین سالگرد عروج سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
با تأکید بر اینکه تعامل اصناف و نیروی انتظامی عامل مهّم در توسعه بستر اقتصادی است و تا زمانی که امنیت در جامعه وجود نداشته باشد همواره در امور اقتصادی با مشکل روبه رو هستیم.
وی با بیان اینکه اصناف همواره از معتمدان پلیس و مردم به شمار می‌آیند اظهار داشت: این افراد می‌توانند در بحث ایجاد امنیت و نظم کمک شایان توجهی به نیروی انتظامی داشته باشند؛ زیرا تا زمانی که امنیت در جامعه وجود نداشته باشد امور اقتصادی نیز خالی از مشکل نیست. واصناف و بازاریان امروز در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… حضور تاثیرگذاری دارند و سهم عمده‌ای در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌توانند ایفا کنند.
فرماندهی انتظامی شهرستان زرند، رونق و شکوفایی و فعالیت اصناف و اماکن موید اقتصاد پویای یک جامعه دانست وافزود: بازار و اصناف در حقیقت از فعال‌ترین و پویاترین مراکز شهری هستند که از دیرباز اصناف و بازاریان سهم عمده و گسترده‌ای در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور داشته اند. وبعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا حمایت‌های مادی و معنوی بازاریان از جبهه‌های حق علیه باطل همه موید این مهم است که بازاریان قشر پویا، فعال و تاثیرگذار جامعه ما هستند که از از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار هستند. از این رو با توجه به اهمیت، حساسیت و جایگاه والای بازاریان و اصناف در مسائل مختلف جامعه و پیشرفت و تعالی مردم همواره بازاریان مورد حمایت و پشتیبانی پلیس بوده اند و قوای انتظامی خود را مکلف به حمایت و تامین امنیت و آرامش و آسایش خاطر بازاریان می‌داند تا در سایه این امنیت و آرامش بتوانند فعالیت نمایند.
سرهنگ ترابی در پایان با اشاره به اهمیّت وظایف پلیس امنیت در شهر خاطرنشان کرد: پلیس امنیت مسئولیت تأمین امنیت و رسیدگی به مشکلات را برعهده دارد؛ اما باید با ساماندهی این موارد به ایجاد نظم در شهر کمک کنیم، ما مخالف کسب و کار افراد نیستیم، اما معتقدیم که باید با ساماندهی در این زمینه شرایط را برای توسعه اقتصادی در شهرستان زرند فراهم کرد.
معاونت فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار