خبرهای داغ:

فرمانده سپاه اصفهان: حاج قاسم گفت «بعد از ما فتنه های زیادی رخ می دهد و ما غبطه دفاع از ولایت را خواهیم خورد»

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نباید از زیادی فتنه‌های آخر زمان ناراحت و مأیوس شویم چرا که برای آزمایش من و شما و برای رسوا کردن منافقان است؛ حاج قاسم گفت بعد از ما فتنه‌های زیادی رخ می‌دهد و ما غبطه حضور برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت را خواهیم خورد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۲۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید محسن رضایی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار به‌واسطه آسیب‌ها، ضررها و خسارت‌هایی که در ۴۳ سال گذشته از انقلاب اسلامی متحمل شده است در مقاطع و وضعیت‌های مختلف اقداماتی برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک می‌بیند و به‌واسطه همراهی و مزدوری برخی گروهک‌های ضدانقلاب و برخی عناصر خودفروخته و خائن داخلی زحمت‌هایی را برای نظام و مردم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برآورد کرده بودند که اگر فتنه دیگری را در کشور رقم بزنند کار جمهوری اسلامی تمام است، افزود: اما غافل از این بودند که مردم شریف، با ایمان و ولایتمدار ایران ۴۳ سال است که این انقلاب، نظام و رهبری، ولایت و قرآن را مانند در گران‌بهایی مشغول حمایت، حفاظت، نگهداری و نگهبانی از آن هستند.

فدا ادامه داد:از زمانی که فتنه اخیر که در ۲۶ شهریورماه فتنه صهیونیستی آمریکایی شروع شد، به‌واسطه بصیرت، آگاهی و عدم همراهی مردم با فتنه‌گران، سوم مهرماه پنتاگون شکست فتنه را اعلام کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: اگر فتنه طولانی و ادامه‌دار شده است و برخی حرکات و اقدامات توسط عوامل مزدور و خود فروخته در برخی نقاط مختلف کشور رقم می‌خورد به‌واسطه این است که سرعت رشد علمی و سرعت تأثیرگذاری و نفوذ انقلاب اسلامی در دل منطقه را کند و خاموش کنند و ایران و مسؤولان را مشغول داخل و حاشیه کنند.

وی با اشاره به حضور برخی از مردم شهرستان سمیرم در این تشییع بیان کرد: مردم سمیرم اعلام کردند که حساب مردم سمیرم از ضدانقلاب جداست و همین‌قدر که مردم شرق اصفهان و زیار به شهدا احترام قائل هستند، مردم سمیرم نیز این همراهی و همگامی را با شهدا دارند.

فدا با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در مورد زیادی فتنه‌های آخر الزمان گفت: از زیادی فتنه‌های آخر زمان ناراحت و مأیوس نشوید چرا که برای آزمایش من و شما و برای رسوا کردن منافقان است؛ حاج قاسم گفت بعد از ما فتنه‌های زیادی رخ می‌دهد و ما غبطه حضور برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت را خواهیم خورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مورد ویژگی‌های شهید محسن رضایی گفت: این شهید همراه و همگام مردم بود و نیاز نیازمندان را برطرف می‌کرد و ثابت کرد آن‌هایی مدافع مردم، انقلاب و نظام هستند که شبانه‌روز در راه کمک به مردم و رفع گرفتارهای نیازمندان سر از پا نمی‌شناسند. 

فدا گفت: در این محل جمع شدیم و گرد هم آمده‌ایم که بگوییم حاج قاسم، حاج احمد کاظمی، شهید محسن رضایی و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم و وطن ما همانند ۴۳سال گذشته با عهد و پیمانی که با خداوند، ائمه، شهدای کربلا، امام راحل و با رهبر معظم انقلاب بستیم کماکان ثابت‌قدم و استوار هستیم و خواهیم بود.

وی گفت: از مسیری که پیش روداریم و راهی که قدم در آن گذاشتیم که راه امام حسین و شهدای کربلاست و راهی که سرانجامش نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی اسلام عزیز و برافراشته شدن پرچم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بر قلل بلند و بزرگ جهان است عقب نخواهیم نشست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار