خبرهای داغ:
با حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی

برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا در نایین

با حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی ،محفل نورانی انس با قرآن و شهدا در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۱۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین "همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلیر اسلام ،حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، محفل انس با قرآن کریم و شهدا با حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی ،در جوار مرقد شریف امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار گردید.

 این محفل نورانی که به همت جامعه قرآنی کشور برنامه ریزی و اجرا گردید قاری نوجوان نایینی ،سپهر جعفری و قاریان مشهور کشوری استاد سید مصطفی حسینی و استاد سعید پرویزی با نوای گرمشان آیاتی از کلام الله مجید را قرائت نمودند.

در ادامه برنامه ، حجت الاسلام رفیعی از مبلغین حوزه علمیه قم طی سخنانی کوتاه ،گوشه ای از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی از جمله ایمان و عبودیت ، ولایتمداری، اخلاص و ایثار آن شهید را برای حضار در مراسم بیان نمود.

ویژه برنامه دیگر این محفل قرائت شعر و دکلمه در رثای شهید سلیمانی بود که توسط شاعر آیینی برادر جسن ثقفی و دانش آموز علی بیگی اجرا گردید.

در پایان مراسم  ،رونمایی از دو اثر ارزشمند ،کتاب شعر ماوای وصال اثر دانش آموز یلدا آهمند و پرتره شهید حاج قاسم سلیمانی ، طراحی شده توسط خواهر نصیبه پوربافرانی بود که با حضور امام جمعه و مسئولین حاضر در جلسه انجام پذیرفت .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها