خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندر ترکمن:

شهادت پاداش بی وقفه شهید سلیمانی بود/شهادت سردار سلیمانی یک رفراندوم برای مقاومت اسلامی است

سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود
کد خبر: ۹۴۸۰۲۳۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

شهادت پاداش بی وقفه شهید سلیمانی بود/شهادت سردار سلیمانی یک رفراندوم برای مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی فرمانده سپاه بندرترکمن ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: حاج قاسم، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود. شهید سلیمانی، چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.

وی افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی های مؤمن را می توان در او یافت. داشتن زندگی هدفمند، خشوع در نماز، امانتدار، وفادار به پیمان، توکل به خدا، پناه دادن به دیگران و یاری کردن مردان خدا، پاکدستی و اطاعت از خدا و رسول و نپذیرفتن ولایت کافران، جهاد با مال و جان، در برابر کافران سخت و در برابر یکدیگر مهربان و حکم کردن به عدالت را  می توان در جزء به جزء زندگی این شهید عزیز مشاهده کرد.

حسینی در ادامه بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود و اگرچه می توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده اش فراهم کند، اما ساده زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید. سردار سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

فرمانده سپاه بندر ترکمن تصریح کرد:حضور ده ها میلیونی ملت ایران و سایر ملل مسلمان در بدرقه چهره برجسته و بین المللی جریان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله رویدادهای بی نظیر ملی و فراملی بوده است. رُخدادی که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی از آن تحت عنوان «بزرگ ترین بدرقه جهان» یاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: در پرتو شهادت سردار سلیمانی، پرچم اسلام و مقاومت اسلامی برافراشته تر گردید، خون شهید سلیمانی و هم رزمانش، عزّت اسلام و ایران، و ارزش زندگی جهادی برای خدا را با صدایی بلند فریاد زد،شهادت او عزّتی مضاعف به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور و بیرون از ایران بخشید، خون او تمام مردم دنیا را بیدار کرد و رستاخیزی عظیم پدید آورد و گویا خون تازه ای به پیکر امت اسلامی و سایر آزادی خواهان جهان تزریق نمود؛ شهادت سردار سلیمانی، باعث رشد میلیون ها سلیمانی در دنیا شد؛ شهادت مظلومانۀ او موجب رسواییِ آمریکا و آشکارشدنِ چهرۀ پلید دولت های استکباری گردید و معلوم شد مذاکره و سازش با کدخدا، غیرعاقلانه و حماقت است. ازاین رو شهادت سردار سلیمانی، یک رفراندوم و رأی عمومی برای مقاومت اسلامی به جای مذاکره با دشمنان اسلام در منطقه بود.او متوقف و بسته نخواهد شد. خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها