کانون بسیج پیشکسوتان سپاه دلوار بیانیه صادر کرد:

دهه بصیرت نشانه روشنی از مقاومت و بصیرت ملت ایران است

کانون بسیج پیشکسوتان سپاه امام حسین(ع) دلوار به مناسبت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۳۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، کانون بسیج پیشکسوتان سپاه امام حسین(ع) دلوار به مناسبت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه جهان‌مردی که به راستی و درستی مصداق «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود، هر چند برای ملت راست قامت و سربلند ایران، داغی سنگین و خسرانی بزرگ بود، ولی این شهادت، بشارت جاری شدن خونی تازه در رگ های مقاومت و دمیدن روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی بود. در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید جاوید که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت خالصانه به ایران و اسلام و صلح و امنیت نمود گرامی می داریم.

این بیانیه در ادامه می افزاید: دهه بصیرت و مقاومت  هم یادآور روز نهم دی ماه و نمایش عظیم ملت در دفاع از حریم امامت و ولایت است و هم نشانه ای روشن از  بصیرت و مقاومت مردم در قدرشناسی و پاسداشت قهرمان ملی مقاومت است.

این بیانیه خاطرنشان می کند :  آنچه تا به امروز  توانسته است رمز مانایی انقلاب اسلامی و توسعه و نفوذ گفتمان آن در پهنه جهانی را رقم بزند در حقیقت همان مولفه ها و ارکان اصلی آن یعنی  عنایات حق تعالی، مکتب متعالی، رهبری حکیمانه و مردم بصیر بوده است.

بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان سپاه دلوار در پایان نیز تاکید نمود: ما پیشکسوتان جهاد و شهادت که جوانی خود را فدای انقلاب و تحکیم درخت نوپای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ایم به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی همچنان استوار و پای در رکاب آماده و حاضر در میدان و عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی ایستاده ایم و تا فتح قدس و به خاک مالیدن پوزه شیطان بزرگ همچنان که شهید سرافزار سردار حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد تا جان در بدن داریم از پای نخواهیم نشست.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار