رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان:

فرزندان شهدا حامیان ولایت هستند

ابطحی گفت: در هر فتنه ای بعضی از افراد حقیقت باطنی خود را نشان می دهند و در جریانات اخیر هنرمندان و ورزشکاران چهره حقیقی خود را نشان دادند که امتحان افراد باسواد و دارای جایگاه از همه سخت تر بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۱۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی، رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان در مراسم اولین یادواره شهدا امنیت شهیدان شوری زاده و کیخایی که با حضور بسیجیان، مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: مجلس شهدا را نمی توان به عنوان مجلس ختم یاد کرد، شهید حیات و زندگانی، دمیدن روح حیات طیبه به جامعه انسانی است، خانواده های شهدا مظهر مقاومت، فرزندان شهدا حامیان ولایت هستند و غبور شهدا محله زیارت عاشقان و دلدادگان است.
 
وی از وصیت نامه های شهدا به عنوان درس عبرت که باعث نورانیت قلب انسان می شود و برای جامعه برکت دارد، نام برد و افزود: امروز به یاد شهیدانی که مظلومانه در راه وطن، نظم امنیت، کیان نظام اسلامی به شهادت رسیدند، و برای خودشان عزت ابدی آفریدند و خانواده هایشان چشم و چراغ مردم شدند گردهم جمه شده ایم که راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام ابطحی با تاکید بر این مطلب که فتنه ها جهت آزمایش هستند و در قرآن از امتحان به عنوان بلا یا فتنه بسیار عنوان شده است، ادامه داد: در هر فتنه ای بعضی از افراد حقیقت باطنی خود را نشان می دهند و در جریانات اخیر هنرمندان و ورزشکاران چهره حقیقی خود را نشان دادند که امتحان افراد باسواد و دارای جایگاه از همه سخت تر بود.
 
حجت الاسلام ابطحی با تاکید بر این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا فضیلتش کمتر از شهادت نیست ادامه داد: افرادی که در راه خدا به شهادت می رسند اعمال شان گم نمی شود و اجرشان در پیشگاه خدا محفوظ است.
 
رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان ادامه داد: جریانات اخیری که در جامعه پیش آمده تحت عنوان بلا و فتنه یاد می شود، فتنه سال ۸۸ نمونه دیگری از اغتشاشات اخیر بود که به جامعه آسیب وارد شد.
 

ارسال نظرات