خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری تأکید کرد

ضرورت جهاد تبیین و روشنگری مسائل در جامعه

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری مسائل در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۰۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع روحانیون و ائمه جمعه بخش مرکزی و شیرین‌سو و گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری مسائل در جامعه اظهار کرد: جهاد تبیین و روشنگری مسائل بین آحاد جامعه بر عهده تک تک ما روحانیون و سربازان امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: باید جلسات متعددی با عنوان پاسخگویی به شبهات مطرح شده اخیر برای روحانیون برگزار شود تا بتوانند در پاسخگویی به شبهات توانمندی لازم را داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: بصیرت افزایی مسبوق به سابقه بوده و به زمان امیرالمومنین علی (ع) بر می‌گردد که در آن زمان به کج فهمی‌ها پاسخ می‌دادند و امروز هم باید ما به تأسی از امیرالمومنین(ع) بصیرت افزایی داشته و به کج فهمی‌ها پاسخ دهیم.

وی افزود: امروزه هم پاسخ به شبهات و کج فهمی‌ها یک نوع جهاد است و باید در این راستا بتوانیم خود را مسلح به اطلاعات درست و جامع کنیم.

نجاری یادآور شد: جنگ دشمن در این ایام جنگ ترکیبی بوده و همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… را در بر می‌گیرد و این نوع جنگ یک جنگ تمام عیار علیه جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن ساختارشکنی کرد و همه پایه‌های دین از جمله ولایت، حجاب، اعتقادات و … را مورد هجمه قرار داد، گفت: دشمن در این مرحله مدیریت اذهان را بر عهده گرفت و فکر نوجوانان و جوانان را مدیریت و یک انقلاب ذهنی ایجاد کرده و افکار قشر دانش آموزان و دانشجویان را تغییر داده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: در موضوع جنگ نرم باید خیلی دقیق بود و قبل از ورود به میدان باید مجهز به علم همه جانبه باشیم تا پاسخگوی به شبهات حال حاضر باشیم.

ضرورت جهاد تبیین و روشنگری مسائل در جامعه

ضرورت جهاد تبیین و روشنگری مسائل در جامعه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار