نشست بصیرتی جهاد تبیین در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت، نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضورمدیرکل، مسئولین واحدها و رؤسای مراکز فنی وحرفه ای زاهدان در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۳۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضورمدیرکل،مسئولین واحدها و رؤسای مراکز فنی وحرفه ای زاهدان و اعضای گروههای صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، هادی سیاسی سپاه سلمان در این نشست دستاوردها و پیشرفتهای انقلاب در چهل سال گذشته را تشریح کرد و گفت: دشمن صدام را حمایت کرد تا انقلاب را ازبین ببرد اما در محاسباتش، به ولایتمداری مردم ایران توجه نکرده بود و امروز دشمن با شناسایی گسلهای قومی ومذهبی میخواهد اعتقادات ما را که نشأت گرفته از نهضت حسینی و زینبی است از ما بگیرد.

وی، حضرت فاطمه(س) را الگوی ولایتمداری عنوان کرد و افزود: امروز دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی میخواهد اعتقادات ما را بزند غافل از اینکه ما برای زندگی کردن الگو داریم.

حسن فضلی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ میلیون دروغ در رسانه های بیگانه بر علیه ملت ایران منتشرشده تا نگذارند فرزندانمان بدانند ما چقدر قدرت داریم خاطرنشان کرد: یکی از عیب‌های ما این است که در منزل با فرزندانمان تبادل اطلاعات نمی‌کنیم، مواظب فرزندانمان باشیم تا دشمن از طریق فضای مجازی آنها را از ما نگیرد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان نیز در ابتدای این نشست با یاد آوری این نکته که امروز دشمن ما که همان صهیونیست و یهود است دشمنی اش را انجام میدهد گفت: ما باید بصیرت داشته باشیم وبرای اینکه اشتباه نکنیم تاریخ را مطالعه کنیم ،وبا هر شیوه فرهنگی که شده نگذاریم فرزندانمان در دامن دشمن بیفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار