مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در بابلسر برگزار شد

ساری-مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای المهدی (عجل الله) شهرستان بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۸۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، مسئولین ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی در مصلای المهدی (عجل الله) شهرستان بابلسر روزجمعه  برگزار شد.

دکتر سید علی سلیلی استاد حوزه و دانشگاه و هادی سیاسی سپاه کربلا با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت:
چه ما خوب عمل کنیم و چه بد، جمهوری اسلامی ایران این مسیر را طی می‌کند و به فضل الهی به سمت جلو پیش می‌رود.

سلیلی خاطرنشان کرد: قیام برای خدا بی‌پاسخ نمی‌ماند، مگر می‌شود این انقلاب بزرگ امام خمینی (رحمة الله علیه) به دست چند مزدور جاهل، بی سواد و بی وجدان از بین برود.

وی با بیان اینکه شهدا خط قرمز ماه هستند، در پاسخ بخ یک شبهه اضافه کرد: غریب به ۳۰ سال است که پدر و مادران شهدا منتظر فرزندان خود بودند و، چون بسیاری از پدران و مادران گرامی شهدا فوت نمودند از آن‌ها بانک DNA و تشخیص هویتی نمونه نداشتند .

سلیلی در ادامه به اعترافات اغتشاشگران هم اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که در این اغتشاشات دستگیر شدند در دادگاه می‌گفتند که ما فکر می‌کردیم که جمهوری اسلامی ایران می‌رود و فکر دادگاه نبودیم. چقدر این افراد توهّم داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  وجه مشترک بین فتنه ۱۳۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ که امپراتوری دروغ آن را  عنوان کرد ، افزود:یک سال گفتند تقلب، آن هم اختلاف رای ۱۳ میلیونی و یک عده باور کردند  که بعد متوجه شدند که تقلب در انتخابات بهانه بوده و اصل نظام نشانه بوده است.

سلیلی تصریح کرد: امسال هم، چون دشمن عزت و شکوه ملت ما را دید و دید که ایران اسلامی بدون برجام هم به سمت جلو حرکت میکند و تحریم‌ها را دور میزند برای ما نقشه‌های شوم کشید. مقام معظم رهبری هم فرمودند که موضوع خانم مهسا امینی بهانه بوده و آن‌ها می‌خواستند در مهرماه به بهانه‌های مختلف کشور را دچار کشمکش کنند و به آشوب برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار