خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛

۹ دی پیوند دو مولفه‌ی انقلاب امام و امت می‌باشد/مسئله اول کشور خدمت به مردم در معیشت و اقتصاد می‌باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کازرون به مناسبت ۹ دی گفت: وظیفه داریم در راه بصیرت و شناخت نسل جوان را نسبت به فتنه‌ها آشنا و آگاه سازیم.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۰۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کازرون به مناسبت 9دی اظهار داشت: وظیفه داریم در راه بصیرت و شناخت نسل جوان را نسبت به فتنه ها آشنا و آگاه سازیم.

وی ادامه داد: هر انقلابی از دو مولفه ی اساسی تشکیل شده به نام امام و امت، مردم ما در 9دی سال88با حضور به یاد ماندنی و با شکوه پیمانی مجدد با امام خود در مقابل چشم های طمعه دشمنان بستند و این روز بیاد ماندنی هر ساله تجدید پیمان مردم با امام می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: مردم انقلابی شهرستان کازرون از محدود شهرستان هایی بودند که در راه ولایت و امامت و تجدید پیمان در سال 1388در روز 8دی یعنی یک روز زودتر از 9دی خودجوش به خیابان ها آمدند و با آرمان های نظام و انقلاب در راس ولایت تجدید پیمان داشتند.

وی اذعان داشت: وظیفه مسئولین در برابر رسیدگی به مشکلات مردم همیشه در صحنه بسیار سنگین است و اگر مسئولی کار نکند یا سستی نماید خیانت کرده است.

سرهنگ توکل خاطر نشان کرد: امروز مسئله اول کشور خدمت به مردم است در حوزه معیشت و اقتصاد و مسئولین وطیفه دارند اجرایی باشند با اقدام و عمل و خالصانه به کشور خدمت کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها