معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در همدان با سخنرانی سردار معروفی برگزار خواهد شد

علی‌اکبر کریم‌پور معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با سخنرانی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۵۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

سردار معروفی همرزم شهید سلیمانی سخنران سومین سالگرد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر کریم‌پور معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در روز ۱۱دی‌ماه در همدان، با سخنرانی سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.  

وی در این‌باره افزود: این مراسم با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.  

کریم‌پور با اشاره به گرامیداشت هفته مقاومت گفت: هفته مقاومت از ۱۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد که به مناسبت این ایام و گرامیداشت شهید سلیمانی برنامه‌های مختلفی در سطح استان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی گفت: طی هفته مقاومت، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت تبیین مکتب شهید سلیمانی پیش‌بینی شده که در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

ب-۲۳۹۱

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار