خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

آیین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با سخنرانی سردار شریف در نهاوند برگزار می‌شود

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: آیین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با سخنرانی سردار رمضان شریف در نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۹۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی آئین گرامیداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: روز دوازدهم دو آئین بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد که برنامه نخست ساعت ۱۰ صبح در نهاوند با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران و ۲ بعدازظهر هم در شهر فیروزان خواهد بود.

وی بیان کرد: با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی مراسم سومین سالگرد این شهید والامقام روز ۱۲ دی در نهاوند و فیروزان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همه زندگی و اخلاق و رفتار شهید سلیمانی عزیز برای همه ما الگو و درس است و در راستای جهاد تبیین این درس‌ها به صورت‌های مختلف باید در جامعه نشر داده شود.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند حقیقتا شهید سلیمانی الگوی مناسب و برجسته ای از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هستند.

مختاری ادامه داد: در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دهه بصیرت برنامه‌های زیادی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

وی افزود:‍ دو مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی ماه در مصلی نهاوند و در شهر فیروزان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: مراسم مصلی نهاوند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ دی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در شهر فیروزان نیز از ساعت ۱۴ مراسم باشکوهی با حضور مردم مومن بخش خزل برگزار می‌شود.

مختاری گفت: مراسم گرامیداشت شهید شاخص سال سردار شهید حیدر سهرابی و شهدای مدافع حرم و امنیت شهید احمد شوهانی و شهید مهدی رفیعی روز ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم ساعت ۲۰ در مصلی نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی مداحان برجسته کشوری برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این جلسه بر فضاسازی شهر متناسب با این ایام توسط شهرداری، بسیج اصناف، ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد و افزود: روز پنج شنبه نیز در راستای گرامیداشت حماسه ۹ دی سه مراسم برگزار می‌شود که مراسم اصلی صبح ساعت ۱۰ صبح در مصلی نهاوند برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای برنامه های امسال به لحاظ کیفیت و کمیت با دیگر سال ها متفاوت خواهد بود، گفت: ساعت ۱۴:۳۰ فردا پنج شنبه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) جنب مصلی مراسمات شاخصی با محوریت گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار