در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

مردم تربت حیدریه در «دیماه شهدایی» حماسۀ دیگری آفریدند + فیلم

قشرهای مختلف مردم و دانشجویان ولایتمدار تربت حیدریه با حضور پرشور و شعور در آیین تدفین شهیدگمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد این شهرستان حماسه دیگری را با عنوان «دیماه شهدایی» خلق کردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۱۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قشرهای مختلف مردم و دانشجویان ولایتمدار تربت حیدریه با حضور پرشور و شعور در آیین تدفین شهیدگمنام دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزارشد، حماسه دیگری را در همبستگی و هم نوایی با مردانی از جنس شلمچه در عملیات کربلای ۵ با رمز مقدس یا زهرا (س) با عنوان «دیماه شهدایی» خلق کردند و خیل عظیم پیروان لاله های پَرپَر فاطمی در سراسر استان خراسان رضوی بر گلدسته‏ های رفیع فرزندان روح الله، اذان عشق و محبت سردادند.

از این گزارش حاکی است خیابان حماسه سازان نهم دیماه ۵۷ مردم تربت حیدریه بار دیگر شاهد آیین تشییع شهید والامقام است، خیابانی که در طول این ۴۳ سال مردم ولایت مدار این خطه با حضور با شکوه خود شهدا را تشییع کردند و پس از آن نماز بر پیکر مطهر شهید گمنام توسط حجت الاسلام معلمی امام جمعه تربت حیدریه اقامه شد.

شهدا پل ما بین ملت و ولایت هستند

دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه در آیین خاکسپاری شهید گمنام گفت: پس از پیگیری های متعدد مجوز دفن شهید گمنام را در دانشگاه گرفتیم و از امروز دانشجویان و اساتید میزبان یک گنجینه بزرگ و گران بهای دفاع مقدس هستند.

وی در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدای گمنام افزود: حضرت زهرا سلام الله پل بین نبوت و امامت و شهید هم پل بین ملت و ولایت است که و هر دو گمنامند.

                                                                                                  گزارش ویدئویی تربت حیدریه


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار