حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی ولایت مداری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۰۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در گردان تکاور تیپ امام صادق (ع) اظهار داشت : یکی از مهمترین نکته های درخشان زندگی این بانوی کریمه این است که ایشان در حمایت از ولایت امام علی (ع) نسبت به افرادی که امامت حضرت علی (ع) را به رسمیت نمی‌شناختند موضع سختی گرفت و تا پای جان از ولایت مولای متقیان به حمایت پرداخت.

 

وی با بیان اینکه شهادت حضرت فاطمه (س) اوج مظلومیت و حقانیت را نشان می‌دهد و تاریخ هیچ گاه حوادث بعد از رحلت پیامبر (ص) را فراموش نمی‌کند یاد آور می شود: شهادت حضرت زهرا (س) در راه خدا و برای دفاع از ولایت بود و این بهترین درس برای همه مردان و زنان است که برای دفاع از ولایت باید همه دارایی خود را فدا کنند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: حضرت زهرا (س) با شهادت خود درس بزرگی به تاریخ دادند و ایشان به همه عالم فهماندند که ولایت پذیری مهمترین اولویت هر مسلمان است.

 

وی خاطر نشان کرد: این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند گمنام باشند و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام بمانند و امروز خواست خدا بود که شهیدان خوشنام بیایند و بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات