برگزاری دوره توانمندسازی و طرح ولایت حلقه های صالحین در زاهدان

دومین دوره توانمندسازی و طرح ولایت حلقه های صالحین به همت حوزه های ادارات کل استان با حضور ۱۱۵نفر از بسیجیان و متربیان حلقات صالحین در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۳۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام امیری طیبی، مدرس حوزه و دانشگاه، استاد اعزامی از تهران در این دوره با اشاره به اغتشاشات و فتنه های اخیر در کشور گفت: بنا نیست فتنه ها بزودی تمام شود، هرچه سیر تاریخ به آخرالزمان نزدیک شود، فتنه ها نیز بیشتر خواهد شد، این نشان از ریل گذاری غلط انقلاب نیست بلکه نشان‌دهنده این است که ما مسیر حق را پشت سر میگذاریم طبع سیر انقلاب این است که این دشمنی ها و فتنه ها ایجاد شود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از نمادهای پرتکراری که دشمن سعی دارد در این استان از آن بهره ببرد، بحث قومیت در استان است و میخواهند با ایجاد تفرقه و قومیت گرایی به خواسته های خود دست یابند.

حجت الاسلام طیبی فتنه ها را یکی از عوامل ضرر وارد کردن به اقتصاد دانست و تصریح کرد: اساس طراحی دشمن در فتنه ها برای یک طراحی پیچیده در عرصه های دیگر است که یکی عرصه اقتصادی است و هدف گیری فتنه اقتصاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار