حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س):

مردم ایران عاشق نظام ، انقلاب و رهبری هستند/ لزوم تلاش بیشتر مسئولین برای حل مسائل اقتصادی بازار

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت : مردم عاشق نظام و اتقلاب و رهبری هستند و همه جوره پای این نظام ایستاده‌اند اما مسئولین باید در رفع مسائل اقتصادی بازار و مشکلات جامعه تمام تلاش خود را بکار بندند .
کد خبر: ۹۴۷۸۹۸۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

مردم ایران عاشق نظام ، انقلاب و رهبری هستند/ لزوم تلاش بیشتر مسئولین برای حل مسائل اقتصادی بازار

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا س با حضور حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقه در سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام رفیعی استاد حوزه و دانشگاه یادواره ۱۸ شهید والا نقام روستای داهوئیه و ۹ شهید گمنام امامزاده این روستا در تکیه فاطمیه روستای داهوئیه شهرستان زرند برگزار شد .

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی عبادت، تربیت .جهاد ،کرامت .ایثار و ساده زیستی را از مهمترین ویژگیهای خانه حضرت زهرا(س) عنوان کرد و بر الگو پذیری آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان از سیره و زندگانی حضرت زهرا س تاکید کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: چهره واقعی اغتشاشگران بویژه منافقین در حوادث اخیر نمایان شد، جنایات وحشیانه منافقین کوردل در به خاک و خون کشیدن و جنایت‌های متعدد بر کسی پوشیده نیست .در واقع آنها پرچمدار خیانت و قتل و عام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی حفظ حجاب و ولایتمداری را از مهمترین شاخصه های وصیت نامه های شهدا گرانقدر دانست و تصریح کرد: دشمنان بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۰۰ هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بخوبی بدانند که به دشمنان انقلاب اجازه کوچکترین مداخله ای را نخواهند داد .

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: هر چند مردم از برخی مشکلات اقتصادی گلایمندند ، اما با اقتدار از آرمان‌های انقلاب دفاع میکنند ‌، مردم عاشق نظام و اتقلاب و رهبری هستند و همه جوره پای این نظام ایستاده‌اند اما مسئولین باید در رفع مسائل اقتصادی بازار و مشکلات جامعه تمام تلاش خود را بکار بندند .

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار