خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد کاووس:

انقلاب ما نور زهرا را در دلهای عالم تجلی میکند/جریان سازی های انقلابی را باید مستحکم کنیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی گفت: عزیز دل ملت ایران حاج قاسم مادری زهرا را پشت رزمندگان ما دیده است.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۶۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

انقلاب ما نور زهرا را در دلهای عالم تجلی میکند/جریان سازی های انقلابی را باید مستحکم کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین ترابی در مراسم شهرستانی عزاداری صدیقه طاهره گفت : اگر امروز در سراسر جهان و شهر ولایت مدار گنبد مردم عزیزمان در مراسم عزاداری فاطمیه شرکت می کنند تجلی آن عزاداری و تشییعی است که در تاریخ پنهانی انجام گرفت.

وی افزود : دنیا در حال بازگشت به خانه ی زهرا و علی است و بازگشت به مرام زهرا از نشانه های تجلی اش همین مجالس پرشور عزاداری پس از هجوم این فتنه ها به عفت و حیا توسط دشمنان است. این فرمایش امیرمومنان است همانگونه که بچه شتر پس از فاصله گرفتن از مادر با شتاب به سوی او برمی گردد دنیا هم با شتاب به سوی ما بر خواهد گشت.

امام جمعه گنبد کاووس خاطر نشان کرد : هدف انقلاب اسلامی ما جهت تحقق این بازگشت به خانه زهراست. این انقلاب آمده است تاصدای زهرا را دوباره در آیینه دلها و گوش جانها بنوازد و دوباره نور زهرا در دلهای عالم تجلی کند.

وی اظهار داشت: حاشیه های اخیر رجزخوانی شب کورانی است که درطول تاریخ بوده اند. اما در این دوران کارهای آنها از سر عجز و نتوانستن دیدن موج عظیم این انقلاب و پیروزی های این ملت در منطقه و دنیاست.

ترابی عنوان کرد : اگر کسی غیر از این ببیند که نماد مادری زهرا سلام الله علیها را رزمندگان ما درک کردند در دفاع مقدس و یا خودش یا عنایتش را مانند فرزند معنوی اش حاج قاسم سلیمانی دیدند. فاطمه زهرا به یکی از بزرگان ما فرمود شهدای گمنام فرزندان من هستند و آنها را گرامی بدارید. در صحرای محشر دیدن زهرای اطهر که سر دین مداری است و سر خدای احد سرمد است دیدنش بر همه حرام است الا فرزندان معنوی اش کسی نمی تواند نور خدا را ببیند لذا طبق دستور سرها و چشم ها را به پایین می دوزند.

وی افزود : عزیز دل ملت ایران حاج قاسم که فرزند معنوی فاطمه الزهراست در عموم می گوید که من مادری فاطمه را در منطقه عملیاتی دیدم. اما در این شرایط باید ما مرتبه بالاتری از ایمان را داشته باشیم . باید دوباره قدم ها تشکل ها و جریان سازی های انقلابی را مستحکم کنیم تابرای شرایط جدید ، سربازان و رزمندگان جدید را وارد عرصه و میدان کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها