خبرهای داغ:

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

کد خبر: ۹۴۷۸۰۰۱
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) : حجت الاسلام مظاهری دبیر ستاد احیا امر به معروف، صبح امروز در دیدار با اعضای قرارگاه سید الشهدا و ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در همایش امر به معروف و نهی از منکر به اهمیت و نقش آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش می تواند یکی از مهم ترین نهادهایی باشد که امر به معروف و نهی از منکر را به نحو احسن آموزش دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک امر مهم و ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان و استقرار جامعه ای  بر پایه و اساس اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام مظاهری اظهار داشت: در سایه تبیین و ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر می توان دانش آموزان را به عنوان آینده سازان کشور، در برابر تهاجمات فرهنگی و اعتقادی مصون نگه داشت و بهترین جایی که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید فعال شوند در میان نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: دشمن برای گمراهی جوانان ما برنامه ریزی زیادی انجام داده است و ما باید برای مقابله با این اقدامات جدی تر عمل کرده و در فضای دانشگاه و مدارس بیشترفعالیت شود.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی و بررسی راهکارهای مستقیم و غیرمستقیم ضروری است.

در پایان این همایش از فعالین در عرصه فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط فرماندهان قرارگاه سید الشهدا و ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار