خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ۴ شهید فهمیده خبر داد:

بسته بندی و توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی یلدایی بین دانش آموزان نیازمندان با همت بسیجیان حوزه ۴ شهید فهمیده در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

فرمانده حوزه ۴ شهید فهمیده گفت: بیش از ۱۵۰ بسته کمک مومنانه در قالب برنامه یلدای فاطمی بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۷۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ؛ ،در آستانه شب یلدا و ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با عنایت امام زمان (عج)و پیرو دستور مولایمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و با نیابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بیش از ۱۵۰ بسته کمک معیشتی با هدف یاری رسانی و در راستای حمایت و همدلی خانواده های کم بضاعت توسط حوزه ۴ شهید فهمیده در ناحیه بسیج امام صادق (ع) و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ استان اصفهان در مدرسه شهید محسن کاظمی بسته بندی و توزیع شد.

سرهنگ ممتاز فرمانده حوزه ۴ شهید فهمیده افزود : در هر بسته کمک مومنانه اقلامی شامل میوه و تنقلات و بسته فرهنگی و ... که توسط سپاه صاحب الزمان (عج) تهیه شده است و برای دانش آموزان بی وضاعت و کم برخوردار توزیع می شود.

 

سرهنگ ممتاز در پایان با اشاره به نقش بسیج در خدمت رسانی خاطر نشان کرد: واحد های مقاومت بسیج همیشه نقش گره گشایی در همه امور را برعهده داشته و یکی از اقدامات اساسی واحد های مقاومت بسیج، رفع محرومیت در جامعه و دستگیری از نیازمندان است که سعی داریم این امر مهم در همه شرایط محیا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها