در مجالس عزای شهادت حضرت زهرا(س)، هیچ اولویتی بالاتر و برتر از جهاد تبیین نیست

مراسم سوگواری ،شهادت حضرت زهرا (س )،به همت سازمان بسیج مداحان و هیئتهای مذهبی و روابط عمومی سپاه سلمان، استان سیستان و بلوچستان هم زمان با ایام فاطمیه در زاهدان ، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۴۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئتهای مذهبی استان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا وامام راحل(ره ) و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری(حفظه الله ) گفت: با عنایت به فرارسیدن ایام فاطمیه و مراسمات سوگواری شهادت آن حضرت برای با شکوه تر برگزار شدن مجالس این ایام با همکاری روابط عمومی جلسه ای به ریاست سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان برگزار و برنامه ریزی شد.

سرهنگ پاسدار صالحی در ادامه افزود: طبق برنامه اتخاذ شده، مراسم عزاداری آن حضرت،در فاطمیه سپاه سلمان با حضور پرسنل و کارکنان از شنبه تا دوشنبه ۳دی ماه لغایت ۵ دی ماه از ساعت ۷:۱۵لغایت ۸:۳۰ صبح و همچنین در حسینیه عاشقان ثارالله به مدت سه شب در همین تاریخ؛ با حضور دوستداران و محبان، آن حضرت ازساعت ۱۸:۰۰ لغایت ۱۹:۳۰ با حضور خطیبان و مداحان برجسته استانی برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،درباره جهاد تبیین تصریح کرد: در ایام فاطمیه و مجالس عزای شهادت حضرت زهرا (س)، هیچ اولویتی بالاتر و برتر از جهاد تبیین نیست؛ چرا که آن حضرت خود پرچمدار جهاد تبیین پس از رحلت پیامبر(ص ) تا لحظه شهادت بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه بابیان اهمیت، برپایی مجالس روضه های خانگی نیز،اذعان داشت : آنچه جامعه ما امروز نیاز دارد، تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و مجالس دینی، محلی مناسب برای الگوگیری آحاد مردم و اقشار مختلف است.

گفتنی است ،عموم مردم و محبان اهل بیت (ع ) می توانند از مراسم معنوی حسینیه عاشقان ثارالله در مدت این سه شب بهره مند شوند .

ارسال نظرات