در پی شهادت مدافع امنیت محمد گودرزی شهرکی؛

پیام تبریک و تسلیت هیأت رزمندگان اسلام

هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان در پی شهادت ستواندوم پاسدار"محمدگودرزی شهرکی" و همرزمان شهیدش همزمان با ایام فاطمیه و شهادت خضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۹۶
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن این پیام را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

 شهادت پاسدار رشید اسلام شهید "ستواندوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی "به دست جاهلیت آمریکایی و فتنه گران و معاندان نظام اسلامی، ریشه مستحکم درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

جوانان شجاع ولایتمدار شهرکیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بارها نشان دادند که حافظ نظام مقدس اسلامی ایران هستند و با تقدیم خون خود، آن را تعالی دادند.

 آری محمد عزیزمان ملکوتی شد و ما را در فراقش داغدار کرد؛ اما خداوند عالی ترین مقام را به او عنایت فرمود،  محمد جان ای عزیز دل شهادتت مبارک و رضوان و جنات نعیم و ضیافت نبوی و علوی نصیبت باد، شهادت تو نشان داد کوردلان، دست نشاندگان استکبارند و جوانان با غیرت انقلابی همیشه مدافع امنیت انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران هستند.

خداوند به والدین به ویژه پدر و مادر و همسر گرامیتان و نیز همه بستگان و دوستانت صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. محمد جان تو غروب نکردی که با شهادتت، طلوع نوینی داشتی و به همه جوانان درس زیستن آموختی.

روحت شاد و راهت پر رهرو باد.

ارسال نظرات