خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گنبد:

تبیین درگیری تمدنی اسلام با تفکر پوچ غرب اهم جهاد تبیین است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: ناامنی ، خشونت و ادبیات رکیک سه عاملی است که آن را هیچ کس نمی پذیرد حتی خود معارضین.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۶۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

تبیین درگیری تمدنی اسلام با تفکر پوچ غرب اهم جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد در جلسه جهاد تبیین شهرستان گنبد در حضور مسئولین ادارات گفت : زهرای اطهر فرمود بهترین چیز برای زنان این است که نه مرد بیگانه ای را ببیند نه بیگانه ای اوراببیند.

وی افزود : بدانید در کلیت تمدن استکباری ، ما به عنوان جمهوری اسلامی به دشمن حمله کردیم . لذا در مقابل بانوان ما پاسخ گو نیستیم ما تهاجم کننده به تفکر غربی دراین مقوله هستیم و شما بگویید با بانوان دارید چه می کنید. شما پاسخ دهید که آمار زندانیان زنان و بدنیا آمدن ۵۹ درصدی فرزندان نامشروع شما ریشه در چه عملکردی از شمادارد .

ترابی خاطرنشان کرد: نباید در حلقوم برخی کلام و نقشه شیطان و استکبار پیاده شود. چرا در کلماتی که بکار می برید جنگ و اردوگاه ها و عملیات دشمن را نادیده می گیرید. جنگ ترکیبی را تبیین کنید تا اول ستون پنجم دشمن شناسایی شود دوم راه کارهای مقابله با آن برای ملت روشن شود.

امام جمعه شهرستان گنبد یادآور شد: تبیین کننده،  آن مشت محکمی که به استکبار می خورد را درست تبیین کند که دشمن چه از مردم ما انتظار داشت و مردم ما چطور خواست آنها را عملیاتی و برآورده نکردند که ما از نمایش قدرت مردم بصیرمان و هوشیاری نیروهای امنیتی به عنوان مشت محکم و سیلی به دشمن یاد می کنیم.ناامنی ، خشونت و ادبیات رکیک سه عاملی است که آن را هیچ کس نمی پذیرد حتی خود معارضین.

وی تصریح کرد: کار زشت خود که کشتن یک فرد است را به شکل بدتر کشتن با زجر و شکنجه توسط یک گروه با بلوک و چاقو و سنگ و لگد ادامه می دهند به این جرم که آن فرد بسیجی است. این را هیچ کس قبول نمی کند .

ترابی عنوان کرد: باید تبیین شود که از کجا شروع شد که یک اعتراض تبدیل به عریان شدن و سواستفاده از زنان شد و این آسیب هابه بیت المال و جان و مال مردم ایجادشد.تبیین درگیری تمدنی اسلام با تفکر پوچ غرب اهم جهاد تبیین است.

امام جمعه گنبد در پایان خاطر نشان کرد: درگیری سر تقابل خدا با نیروهای شیطان است و تجسم هواپرستی غرب در حال مقابله با ماست که نمود آن استکبار و پیاده سازی برهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها