معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

فتنه دشمنان با بصیرت و هوشیاری کامیون داران و رانندگان بی اثر شد

سرهنگ گودرزی گفت: در حوادث اخیر فتنه های دشمنان با بصیرت و آگاهی رانندگان و خصوصا کامیون داران و تریلی داران خنثی و بی اثر شد
کد خبر: ۹۴۷۷۰۹۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در حاشیه تجلیل از رانندگان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی جامعه حمل و نقل نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف کشور و خدمت رسانی، آرامش و امنیت مردم داشته و رانندگان طلایه داران داران و مجاهدان گمنام جاده ها هستند که مخلصانه در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنند.
 
وی افزود: یکی از اقشار مهمی که در مقاطع مختلف در اردوها و کارهای جهادی پای کار بودند کامیون داران و تریلی داران استان هستند که از زلزله کرمانشاه و سیل در سال ۹۸ تا بیماری کرونا و مقاطعی که دشمنان قصد توطئه انگیزی داشتند همواره منشا خیرات و خدمات موثر بوده اند و خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروز دارای بصیرت و وفادار به انقلاب و مردم است.
 
سرهنگ گودرزی با اشاره به هوشیاری جامعه حمل و نقل در برابر توطئه های دشمنان گفت: در طی حوادث اخیر یکی از ابعاد توطئه انگیزی دشمنان جامعه حمل و نقل بود که با هوشیاری و بصیرت آنها فراخوان های دشمن برای اعتصاب اثری نداشت و خصوصا کامیون داران و تریلی داران با مرام پهلوانی ، مردم دوستی و وطن دوستی توجهی به توطئه های دشمنان نکردند.
 
وی افزود: در حوادث اخیر فتنه های دشمنان با بصیرت و آگاهی رانندگان و خصوصا کامیون داران و تریلی داران خنثی و بی اثر شد و خوشبختانه جامعه امروز حمل و نقل برای خدمت رسانی به مردم همواره ثابت قدم است و علیرغم وجود برخی مشکلات و کمبودها اجازه سوء استفاده بیگانگان و دشمنان را نخواهند داد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: رانندگان یکی از مولفه های مهم‌ پویایی اقتصاد و پیشرفت کشور هستند و لذا بر همه مسئولین و مدیران متولی واجب است مسائل، مشکلات و دغدغه های آنها را حل و فصل کند.
 
وی خاطر نشان کرد: به مناسبت ۲۶ آذر ماه که روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده و به همت پایگاه بسیج شهید آهنگرانی و انجمن صنفی از زحمات تعدادی از راندگان، تریلی داران، کامیون داران و همه زحمت کشان جامعه حمل و نقل تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات