رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز:

ایام فاطمیه فرصتی برای جامعه سازی است

تبریز- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با گرامی داشت ایام فاطمیه، این ایام را فرصتی برای جامعه سازی دانست.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۲۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر نصیربیگی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران افزود: از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است تا ضمن فضاسازی شهری از ظرفیت و توانمندی هنرمندان نیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته استفاده از ظرفیت هنرمندن محدود به دو رشته هنری بود که امسال در همه زمینه های هنری عکس، موسیقی، تجسمی، خوشنویسی، تئاتر و سبک زندگی فاطمی تلاش شده است استفاده شود.

نصیربیگی توجه به سبک زندگی فاطمی را از رسالت های اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری عنوان و بیان کرد: ایگ این سبک زندگی به درستی تبیین شود قطعا از آسیب های اجتماعی بسیاری مصون خواهیم بود.

وی تثویت بنیه های اعتقادی افراد، تحکیم بنیان خانواده ها و گسترش اخلاق و آموزه های دینی را از نتایج گسترش سبک زندگی فامی خواند و به تبیین هنرمندانه آن در آثار هنرمندان برای تولید محتوا تاکید کرد.

نصیربیگی کارکرد مهم این سازمان را ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه خواند و اظهارداشت: با توجه به هجمه گسترده دشمنان در فضای مجازی برای ایجاد ناامیدی در جامعه برنامه های مختلفی چون جشنواره های زمستانی و تابستانی در محلات خواهیم داشت.

وی با اشاره به تدوین اطلس اجتماعی شهری نیز، بیان کرد: با توجه به این اطلس برنامه های طراحی شده در محلات طبق مناسبات آن ها اجرا خواهد شد چراکه برنامه یکسان در محلات مختلف نتایج مطلوبی نخواه داشت.

نصیربیگی سیاست مهم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز را برای سال آینده را محله محوری، مسجد وحوری و مساله محوری برشمرد و اظهارداشت: برنامه ها طبق ظرفیت ها و مشکلات در محله و مسائل احصا شده آن اجرا خواهد شد و ظرفیت مساجد نیز که از آن غافل مانده ایم جایگاه اساسی در این خصوص دارد.

وی از رسانه ها خواست با بیان نقدها، نظرها و طرح های خود در حوزه شهر و شهروندی و اجرای برنامه های تاثیرگذار کمک رسان مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری باشند.

در این نشست هم اندیشی خبرنگاران به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در حوزه فرهنگ و موضوعات شهری و اجتماعی پرداختند.

 

ارسال نظرات