خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

اولویت اول بسیج تقویت ایمان مردم است/هر مشکلی از طریق ایمان و معنویت حل می شود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت : اولویت اول بسیج تقویت معنویت و ایمان بسیجیان و مردم است امروز دشمن بر روی ایمان بچه های ما دست گذاشته است تا معنویت و ایمان را از ما بگیرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۰۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

اولویت اول بسیج تقویت ایمان مردم است/هر مشکلی از طریق ایمان و معنویت حل می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع بسیجیان شهرستان گالیکش گفت: هرمشکلی در جامعه اسلامی از طریق ایمان درست میشود اگر ما بهترین موشک هارا داشته باشیم و قویترین کشور در غرب آسیا و خاور میانه باشیم ک هستیم بخاطر ایمان و تقوا و کمک خداوند متعال است.

وی افزود:امریکایی ها،ضد انقلاب،منافقین،مزدوران داخلی و خارجی بدانند که جبهه حق پیروز است دشمن با وجود اوردن داعش و اختلاف بدنبال ازبین بردن جبهه مقاومت کشور های سوریه،عراق، لبنان بود و جبهه حق با مقاومت پیروز شد دشمن همچنان در میدان باقی مانده است و ما نیز با سلاح معنویت با ان مقابله میکنیم.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مقتدر است،انقلاب اسلامی ایستاده و با قدرت به ماموریت های خود ادامه میدهد.انقلاب اسلامی رو به جلو حرکت میکند و جبهه استکبار سرنگون خواهد شد،ما منتظر سقوط استکبار هستیم و صدای شکستن استخوان های کاخ سفید را میشنویم مطئعن باشید آوار سر شما خراب میشود خودتان خبر ندارید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است ولی در مقابل طرح و سناریو دشمن برای نا آرامی ها در ایران هیچ اتفاقی در جمهوری اسلامی ایران نیفتاد .

وی خاطر نشان کرد: بسیجی ها باید فضای مجازی را بمباران کنند بر علیه دشمن باید عملیات کنشی انجام دهیم نباید امروز منتظر عملیات دشمن باشیم گاهی باید سناریوی آفندی و گاهی پدافندی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار