خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

دشمن به دنبال آموزش ولنگاری رفتاری به جوانان از طریق جنگ ترکیبی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز، دشمنان در جنگ ترکیبی، ولنگاری رفتاری را به جوانان ما آموزش می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۶۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

دشمن به دنبال آموزش ولنگاری رفتاری به جوانان از طریق جنگ ترکیبی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیت و اجتماعی استاندار گلستان در نشست صمیمی با جوانان فعال شهرستان رامیان، جوانان را هدف اول دشمن در جنگ نرم و ترکیبی دانست و اظهار کرد: جوانان باید مثبت اندیش و امیدوار به آینده باشند زیرا امروز دشمنان نظام اسلامی در جنگ ترکیبی و از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی با القائات نادرست به دنبال تزریق روحیه ناامیدی در اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان است.

وی افزود: امروز، دشمنان در جنگ ترکیبی، ولنگاری رفتاری را به جوانان ما آموزش می‌دهند و متاسفانه برخی جوانان ما هم تحت القائات نادرست و غیرواقعی دشمنان، اقدامات تخریبی انجام دادند و بعد از دستگیری هنگامی که مسائل برای آنها تبین می شود از عمل خود پشیمان می شوند.

مهاجر، موفقیت ها و دستاوردهای علمی ایران را دلیل اصلی مخالفت و دشمنی استکبار دانست و اضافه کرد: هدف نهایی از تشکیل گروهک داعش توسط آمریکا که از ۱۱۲ کشور عضو داشت، ایران بود.

وی بیان کرد: حضور مستشاری رزمندگان سپاه قدس ایران به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی سبب شکست داعش و خنثی شدن نقشه دشمنان شد و آنها اکنون با حمایت از اغتشاشگران و فتنه گران، گروهک‌های کوموله و منافقین در حوادث اخیر  به دنبال انتقام بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها