معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

حضور شهدای گمنام منشأ خیر و برکت برای جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حضور شهدا در جامعه مایه خیر و برکت است و به جامعه امید، نشاط و حرکت رو به جلو می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۶۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به میزبانی استان مرکزی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه گفت: حضور شهدای گمنام در استان مرکزی را غنیمت بدانیم، جلسات شهدا با همه جلسات متفاوت است چراکه شهدا زنده و حاضر هستند و عملکرد ما مسئولین را می‌بینند.

وی افزود: باید آماده باشیم که استقبال باشکوهی از بهترین بندگان خدا داشته باشیم؛ حضور شهدا در جامعه مایه خیر و برکت است و به جامعه امید، نشاط و حرکت روبه جلو می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: مردم استان مرکزی همواره با حضور خود در مراسم شهدا نشان داده‌اند پیرو راه شهدا و ولایت هستند؛ در ایام فاطمیه امسال که چنین افتخاری سهم استان است باید همه جانبه پای کار باشیم.

نظری تأکید کرد: تبعیت از ولایت، توصیه به حجاب و عفاف و استکبارستیزی مهمترین توصیه شهدا در وصیت‌نامه هایشان است؛ تشییع شهدا بیعت با ولایت و مسیر آنان است.

وی ادامه داد: همه فرمانداران که مسئول ستاد استقبال از شهدا هستند، در کنار سایر دستگاه‌ها یک برنامه‌ریزی ویژه برای برگزاری برنامه‌ها داشته باشند و فضا به نحوی فراهم شود که مردم در نقاط مختلف استان و به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه‌نشین از حضور ارزشمند شهدا بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: خوشبختانه در استان مرکزی تجربیات ارزشمندی از جمله کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از آن، مراسم تشییع و میزبانی از شهدا را به بهترین نحو مدیریت و برگزار کرد.

وی افزود: همه باید از فرصت معنوی عظیمی که به برکت شهدا ایجاد می‌شود برای تحول آفرینی در جامعه استفاده کنیم و حضور شهدا در جامعه فضای شهر را دگرگون خواهد کرد و توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی را بی اثر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات