حجت الاسلام باقری:

غرب، به زن نگاهی ابزاری دارد و با او مثل کالا برخورد می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا گفت: بررسی تاریخ عملکرد غرب به ویژه آمریکا نشان می‌دهد نگاه غرب به زن کاملاً سیاسی است و با زن مثل یک کالا برخورد می‌شود و این نگاه جایگاه حقیقی زن را پایمال کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۴۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام حجت الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع کارکنان ستاد این سپاه که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سخن می گفت، اظهارکرد: علیرغم تبلیغات صورت گرفته، تاریخ غرب نشان داده که نگاه غرب به زن، نگاه درستی نیست و مقاصد سیاسی پشت‌ سر حمایت غرب از زن وجود دارد.

وی در همین خصوص ادامه داد: قبل از اسلام گاهی افرادی پیدا می‌شدند که صدها زن داشتند و زنها را همانند اموال برای فخر فروشی می‌خواستند.

وی تصریح کرد: در قبل از اسلام به زن همانند یک کالا نگاه می شد و قرون وسطی در نزد اصحاب کلیسا با زن همانند یک حیوان رفتار می شد و معتقد بودند که زنان خلق شده تا در خدمت مردان باشند و بعد از مرگ حیات اخروی ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به ظهور اسلام و شناساندن جایگاه حقیقی زن به جامعه خاطرنشان کرد: در نگاه اسلامی زن شاهکار خلقت خدا و از آیات الهی است.

حجت الاسلام باقری با اشاره شعار« زن، زندگی، آزادی» که امروز برخی ها سر می‌دهند، گفت: کسانی مبلغ این شعار هستند که وقتی رفتارشان را در قبال زن بررسی می کنید مقابل آزادی زن عمل کرده اند و اینها حق دفاع از زن را ندارند.

وی با اشاره به آزادی در نظام اسلامی، به موضع نظام در قبال معاندین و منتقدان افزود: کشور ما ایران، بهشت اپوزیسیون است و کسی نمی‌تواند در خصوص آزادی برای ما تعیین تکلیف کند. هر فرد یا جریانی خودی که در کشور ما از سوی دشمن مورد تعرض و بدگویی قرار بگیرد بدانید برحق است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی زنان عالم یادآورشد: بر اساس روایات معتبر، حیات بشریت به وجود مقدس زهرای مرضیه، گره خورده و زهرای اطهر(س) از اسرار الهی است.

باقری با اشاره به تبلیغات مسموم غرب علیه نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: دشمن با استفاده از رسانه در جنگ شناختی، حقایق را وارونه بیان می کند و خدماتی که نظام اسلامی به مردم ارائه کرده کتمان می کند و بر روی برخی نقاط ضعف که برخی از آن ها ماحصل اقدامات خصمانه آنهاست دست گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار