نمایشگاه عکس سوژه محور خبرنگاران افتخاری بسیج در زابل برپا شد

به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل نمایشگاه عکس خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۷۵۰۴۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

 قاسم صیاداربابی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: فراخوان نمایشگاه عکس سوژه محور خبرنگاران افتخاری بسیج زابل، در هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اطلاع رسانی شد؛ که بیش از ۴۰ اثر از خبرنگاران افتخاری بسیج در سطح حوزه های مقاومت ناحیه بسیج سپاه زابل با موضوع بسیج ، اردوهای جهادی ، محرومیت زدایی ، یادواره شهدا ، دیدار خانواده شهدا ایثارگران ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، نشست های بصیرتی ، تجمع بسیجیان در روز پنج آذر برگزار شد .

وی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه عکس گوشه ای از عملکرد و زحمات شبانه روزی  خواهران و برادران بسیجی را در محضر دید همگان قرار داده است .

صیاد اربابی با بیان اینکه برپایی این گونه نمایشگاه ها ی عکس، ظرفیت بسیج را در راستای تحقق اهداف عالی بسیج نشان می دهد ،اذعان داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است که در روز آغازین این نمایشگاه سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان هم از آن بازدید کرد.

وی ضمن ذکر اهمیت اینگونه نمایشگاه ها در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج، گفت: در این نمایشگاه تعداد ۹خبرنگار شرکت کردند؛ که مقام اول تا سوم به تربیت به محمد دهدست و حوا بهروج و امیرحسین بارانی تعلق گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار