خبرهای داغ:

40 بسته مرغ منجمد بین نیازمندان در شهرستان سرخه توزیع شد

به همت کارگروه جهادی شهید کاظم عاملو روستا مومن آباد 40 بسته مرغ منجمد بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند در روستا توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۱۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند توزیع مرغ با مشارکت بسیجیان در روستا مومن آباد در سرخه انجام شد.

غیبی نژاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) مومن آباد در خصوص میزان کمک های انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه فرصت مغتنمی دست داده تا با دستگیری از نیازمندان بتوانیم باری هرچند کوچک از روی دوش خانواده های بی بضاعت و یا کم بضاعت برداریم.

او افزود: این کمک ها در طی مناسبت ها و دوره های مختلف در قالب طبخ و توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی، ذبح گوسفند و موارد دیگر انجام می شود. در این دوره نیز توزیع 40 بسته مرغ منجمد به همت کارگروه جهادی شهید کاظم عاملو بین خانواده های نیازمند در روستا انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: بسته ‌های مرغ در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

غیبی نژاد در خاتمه گفت: این کمک ها در جهت کاستن از آلام خانواده های نیازمند با یاری خیرین و مشارکت جهادگران بسیجی با حفظ شان و منزلت خانواده ها ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار