خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی در پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری کارگاه آموزشی «آنچه که یک نوجوان باید بداند» در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۸۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه آموزشی «آنچه که یک نوجوان باید بداند» با حضور فلاحتکار متخصص روانشناسی بالینی با حضور جمع کثیری از نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در تلاش هستیم برنامه های متنوع و جذابی را در پایگاه با مشارکت بسیجیان برگزار کنیم.

او افزود: به مناسبت ایام فاطمیه نصب پرده و سیاه پوش کردن پایگاه به همت بسیجیان انجام و حلقه نوجوانان شهید ایمانی نسب هر هفته به صورت ثابت و این هفته با موضوع نصیحت های هشتگانه مقام معظم رهبری به بسیجیان تشکیل و با استقبال خوب نوجوانان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: به همت کارگروه جهادی تعمیر یخچال و دیوار پیش ساخته پایگاه توسط تعمیرکار و نجار جهادی در پایگاه انجام شد.

امامی بیان داشت: برگزاری گشت محله محور با حضور چهار تیم گشتی از بسیجیان پایگاه با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح شهر و محله ها از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار