خبرهای داغ:
سردار جلالی:

طراحی الگوی دفاع چندلایه در برابر جنگ ترکیبی دشمن لازم است

تبریز- رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم طراحی الگوی دفاع چندلایه در برابر الگوی جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۵۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با حجت الاسلام آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، با اشاره به پیچیده شدن تهدیدات علیه ملت ایران، اظهار کرد: در چنین شرایطی نیازمند بکارگیری راهبرد دفاعی همه جانبه و چند لایه برای مقابله با جنگ ترکیبی، پیچیده و شناختی هستیم که در اینجا توجه به معیارها و ضوابط پدافند غیرعامل خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیازمند فهم درستی از تهدیدات نوین در بین مسئولان هستیم، تصریح کرد: همچنین باید در مورد عموم جامعه نیز نسبت به این تهدیدات روشنگری و تبیین صورت گیرد.

سردار جلالی با بیان اینکه به‌کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، زمینه را برای اجرای عملیات روانی و تغییر ذهن و باور و تأثیرپذیری افکار عمومی فراهم کرد، توضیح داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد رویکردهای اصلاحی در این زمینه هستیم. به طوری که زمینه برای توسعه پلتفرم های بومی با سرعت خوبی در حال فراهم شدن است و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد دشمن در همه‌ اهداف خود ناکام مانده است، اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شد و روشنگری ها و اقناع جامعه، توطئه‌ اغتشاشگرانی که به دنبال زمینه سازی برای تحقق توطئه اربابانشان در سوریه سازی ایران بودند شکست خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار