مدیرعامل هلدینگ هپکو مطرح کرد؛

عبور هپکو از رکود نسبی/تولید 3000 دستگاه ماشین‌آلات معدنی در دستور کار هپکو

مدیرعامل هلدینگ هپکو از فعال بودن تمامی خطوط شرکت هپکو خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده امروز از دوره رکود نسبی تولید ماشین‌آلات در هپکو عبور کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۰۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی محمد رفیعی، مدیرعامل هلدینگ هپکو در حاشیه بازدید رئیس سازمان استاندارد ایران از شرکت هپکو با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد فعال بودن تمامی خطوط شرکت هپکو از جمله گریدر، غلطک و سایر بخش‌ها هستیم، گفت: با تلاش‌های انجام شده امروز از دوره رکود نسبی تولید ماشین‌آلات در هپکو عبور کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای افزایش تولید در شرکت هپکو صورت گرفته است، افزود: با تدوین برنامه عملیاتی به سمت تولید یک‌هزار دستگاه در سال حرکت می‌کنیم و در فاز دوم نیز میزان تولیدات را افزایش می‌دهیم.

رفیعی ادامه داد: خوشبختانه به تدریج با حل مشکلات بازار و با همکاری معاونت معدنی وزارت صمت شاهد افزایش تقاضا برای تولید ماشین آلات هستیم و برنامه جدیدی نیز در قالب همکاری با صندوق توسعه معادن برای تولید بیش از ۳ هزار دستگاه انواع ماشین آلات معدنی تدوین شده که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ هپکو درخصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای فروش ماشین آلات تولیدی هپکو گفت: تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد، تقسیط چهار ساله و ۶ ماه تنفس در نظر گرفته شده و به زودی این قرارداد نهایی می‌شود. در این راستا در سال آتی نیز تولید در فاز نخست آغاز می‌شود و امیدواریم هپکو بتواند نقش خود را در فرآوری معادن و رونق معادن به عنوان یکی از منابع ارزی کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت هپکو در حوزه تأمین قطعات و تعمیر ماشین آلات فعال است و این وظیفه را در کنار آموزش، در مرحله خدمات پس از فروش به انجام می‌رساند.

رفیعی با اشاره به سیاست غلط واردات ماشین آلات معدنی فرسوده در ادوار گذشته گفت: اکثر معادن کوچک و متوسط به لحاظ اینکه از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارند به سمت ماشین آلات دست دوم حرکت می‌کنند و همه باید کمک کنیم این سیاست غلط اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات