مسوول بسیج سازندگی هرمزگان:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در بندرعباس برگزار می‌شود

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت،: همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی روز شنبه دوازدهم آبانما با حضور سردار زهرایی مسوول بسیج سازندگی کشور در تالار شهید آوینی بندر عباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۳۳
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان؛ سرهنگ یاسین باوقار افزود: این همایش در جهت لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و رفع محرومیت ها و زدودن غبار بیکاری از چهره جامعه با هدف ایجاد اشتغال انجام می‌شود.
وی بیان داشت: گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، دامپزشکی، کارآفرینی و غیره در سطح استان فعالیت می کنند و از ظرفیت و همراهی مردم بومی و جوانان نیز استفاده می کنند.
مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: رفع محرومیت و خدمت بدون منت به ولی نعمتان انقلاب از اولویت‌های بسیج سازندگی است.
وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی بسیج سازندگی در هر عرصه ای که مورد نیاز جامعه است، برای خدمت رسانی پیشگام هستند؛ زیرا نام جهادگران با محرومیت زدایی و خدمت بی منت آمیخته شده و امروز می توان با اطمینان جهادگران را سفیران خدمت بدون منت نام نهاد.
سرهنگ باوقار اظهار کرد: هر جهادگر باید بتواند یک سفیر باشد سفیر خدمت، سفیر سلامت و در این راستا گوش به فرامین مقام معظم رهبری سپرده و دغدغه های ایشان را در جامعه ارائه کنند
مسوول بسیج سازندگی هرمزگان در پایان سخنان خود گفت: در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی متشکل از 20 غرفه از توانمندی‌های اشتغال استان برپا می شود که ظرفیت‌های اشتغال و کار آفرینی بسیج سازندگی استان را در معرض دید عموم قرار می دهد.
گفتنی است بیش از سه هزار نفر از اعضای صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا، تسهیلگران، کارآفرینان و تولید کنندگان موفق و تمامی افرادی که در عرصه اشتغال با بسیج سازندگی استان همکاری داشتند، شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار