خبرهای داغ:
به همت گردان124امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

شرکت رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در یادواره مدافع حرم سردار شهید عبدالرضا مجیری

به مناسبت سالگرد مدافع حرم سردار شهید عبدالرضا مجیری برنامه یادواره ای همراه با خاطرات همرزم شهید با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان124امام حسین(علیه السلام) در شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۴۴
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت سالگرد مدافع حرم سردار شهید عبدالرضا مجیری برنامه یادواره ای همراه با خاطرات همرزم شهید و با  حضورخانواده شهید، بسیجیان و رزمندگان گردان124امام حسین(علیه السلام) در شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان124امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای برای صبر مادران شهید فرمودند: مادرانی را که عزیزانشان به شهادت رسیده بودند، ما دیدیم. آن چنان از خودشان استقامت  نشان می‌ دادند که انسان را به حیرت فرو می‌ برد، مادران شهدا، از لحاظ قوت و قدرت، حقیقتاً بی‌ نظیرند.
رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین علیه السلام در برنامه یادواره همرزم خود سردار شهید عبدالرضا مجیری شرکت وبه نمایندگی از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)،  به همراه گردان تکاور در این مراسم شرکت و به خوشامد گویی پرداختند.

همرزم شهید در این یادواره گفت: ازخصوصیات شاخص سردار  شهید عبدالرضا مجیری دائم الوضو بودن و مداومت بر خواندن  نماز شب وقران ، شجاعت ،مهربانی واخلاص این شهید بود.

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار  عبدارضامجیری از بدو ورود به سپاه که در دانشکده افسری اصفهان تحصیل می کرد تا موقع شهادت جز یکی دو مورد که در برنامه ماموریت بود هر ساله در پیاده روی سالگرد امام راحل که از اصفهان تا مرقد امام خمینی (قدس سره الشریف)انجام می شد شرکت می کردند و این مورد علاقه ومحبت ایشان را نسبت به ولایت نشان می داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار