خبرهای داغ:

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)

کد خبر: ۹۴۷۳۶۱۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)؛ جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با حضور فرماندار اصفهان ، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ، ائمه محترم جمعه ، مدیران و فرماندهان و معاونین شهر اصفهان در سالن همایش های شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار شد،

احمدی فرماندار اصفهان با اشاره به نقش برجسته بسیج در کنار نیروهای فراجا، تصریح کرد: در سال های گذشته، شجره طیبه بسیج مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان شده و توطئه های شوم آنان را برملا ساخته است.

فرماندار اصفهان بر لزوم تقدیر از بسیجیان، تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با مراجعه به یکی از پایگاه های مقاومت بسیج، نسبت به دیدار و تقدیر از زحمات بسیجیان مستقر در آن پایگاه که صادقانه حافظ امنیت جامعه هستند، اقدام نمایند.

احمدی عنوان کرد: جلسات اردوهای راهیان نور برگزار و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای شود.

وی با اشاره به کاربردی بودن جلسات شورای اداری شهرستان، افزود: این جلسات هر پانزده روز یک بار در یک منطقه از شهرستان پس از ملاقات مردمی در آن منطقه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل و مواردی در ارتباط با آن منطقه را مصوب می کنیم که لازم الاجرا هستند و انشاء ا… این روند همچنان ادامه یابد.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: تنها انتظاری که از کارگزاران و مدیران جمهوری اسلامی در بخش های مختلف می رود، این است که نسبت به موضوعات نگاه منفعلانه نداشته باشند و صرفا با نگاه انقلابی به موضوعات بنگرند.

احمدی تأکید کرد: مدیران بایستی برای ایفای نقش انقلابی و هم افزایی با یکدیگر تلاش کنند.

وی با اشاره به موضوع اعتبارات با نگاه هویتی به شهرستان، گفت: اعتبارات، نیرو و امکاناتی که در شهرستان اصفهان توزیع می شود به نسبت جمعیت و ساختار آن کمتر از دیگر شهرستان های استان است که بایستی اقدامات و پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی نسبت به برگزاری و اجرای اردوهای پیشرفت در دستگاه های مربوطه اقدام نمایند تا دانش آموزان و نوجوانان با مسائل موجود و پیشرفت های انجام شده بیش از پیش آشنا شوند.

احمدی بر اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات تأکید و عنوان کرد: مدیران خود با حضور به موقع در نماز جماعت دستگاه مربوطه، تأثیر بسزایی در فرهنگ سازی پیرامون اقامه نماز جماعت در ادارات دارند.

وی پیرامون موضوع زکات نیز افزود: باتوجه به جمعیت و شرایط خشکسالی حاکم، شهرستان اصفهان رتبه اول در پرداخت زکات را کسب کرده است که این مهم بیانگر تدین روستاییان، کسبه و صنعتگران علیرغم فشارهای اقتصادی موجود است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اگر ما به کار فرهنگی بپردازیم، برکات اقتصادی نیز بر ما نازل شده است، تصریح کرد: اگر در هریک از حوزه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی کار می کنیم نباید از کار فرهنگی بر روی خود و خانواده امام غافل شویم.

سپس فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه اگر امروز دشمن اغتشاشات و ناآرامی را رقم زده است و افراد مختلف را به شهادت می‌رساند، به این دلیل است که از ایران قوی و مقتدر می‌ترسد،گفت: از کشوری که اول انقلاب نیازمند واردات سیم خاردار بود به کشوری تبدیل شده‌ایم که امروزه ماهواره هایمان در مدار زمین قرار می‌دهد و در نانو و فناوری‌های نوین، مهندسی، سلول‌های بنیادی و شبیه سازی کشور اول دنیاست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) افزود ، مهمترین عنصر بسیج، ایمان و روحیه انقلابی و جهادی است؛ بسیج به عنوان مجموعه‌ای بی‌نظیر در دنیا هیچ چشم‌داشت مادی ندارد و در عرصه اجتماع و مقابله با حوادث سخت حضور فعال دارد و بسیج تمام ظرفیت خود را آماده کرده و با سازمان‌دهی سیال در مجموعه ظرفیت‌های خود این آمادگی را دارد که در هنگام نیاز دستگاه‌ها و دولت‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

فدا بیان کرد: ما امروز به برکت دارا بودن رهبری آگاه، حکیم، مقتدر، شجاع و توانمند توانسته‌ایم تمام هزینه‌هایی که دشمن در منطقه خرج کرده و تمام توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنیم.

گفتنی است در شروع این جلسه با حضور فرماندار، ائمه محترم جمعه ، مدیران و فرماندهان و معاونین شهر اصفهان از نمایشگاه دستاورد های بسیج ناحیه امام صادق (ع) و نمایشگاه علمی با حضور دستاورد های شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در خیمه ی شهدای بسیج و نمایشگاه اقدامات پایگاه های مقاومت و گردان های این ناحیه و عملکرد گشت رضویون و کشفیات هشت ماهه سال ۱۴۰۱ به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه امام صادق (ع) بازدید نمودند و در پایان این جلسه، با حضور مسئولین از تعدادی از بسیجیان نخبه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) و خانواده های معظم شهدای امنیت تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار