سردار عباسقلی زاده:

ایجاد تفرقه بین مردم مهم ترین هدف دشمنان است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا تفرقه بین مسلمانان را از مهم ترین اهداف شوم دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب با تفرقه و توطئه بین مردم اقدامات سوءی علیه نظام اسلامی ایجاد کردند اما به لطف امامین انقلاب و بصیرت مزدم در نطفه خفه شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۹۶۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در گردهمایی بسیجیان با محوریت جهاد تبیین در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: اگر در طول این سال‌ها این همه توطئه علیه انقلاب براه نمی‌افتاد قطعا پیشرفت زیادتری داشتیم.

وی اضافه کرد: اگر دشمنی دشمنان انقلاب متوجه کشور مان نبود در عرصه‌های مختلف قدرتمند‌تر بودیم، دشمنان و مخالفان انقلاب شناخت بیشتری از ما نسبت به انقلاب دارند و می‌دانند که اگر انقلاب جهانی شود یارای مقابله با آن را نخواهند داشت.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: غربی‌ها تمامی پیشرفت‌های خود را مدیون مسلمانان هستند و خودشان نیز در کتابی بهان اعتراف کرده و گفته اند که تمامی موفقیت‌های مسلمانان نیز از اموزه‌های دینی است و در این جهت بیش از یکمیلیون کتاب را به سرقت برده اند و ان‌ها را مایه پیشرفت خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با تبریک هفته بسیج به بسیجیان، تاکید کرد: بسیج مختص ایام خاصی نیست و باید در همه روز‌های سال این موهبت الهی را گرامی بداریم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار